EN SVACKA

Jahapp. För cirka tio minuter sedan var jag så otroligt sötsugen så jag vet knappt hur jag ska beskriva det. Ni vet hur det kan bli ibland? Dum som jag är klämmer jag ner en snickers. Och nu sitter jag här med världens ångest. Var det så jävla nödvänligt? Jag har ju varit hur duktig och nyttig hela veckan men nu, sista dagen av veckan var jag tvungen att faila. Verkligen?! Blir så arg på mig själv. Jag menar, så jävla gott var det ju inte. Nu i efterhand mår jag bara illa. Nästa gång jag blir sådär sötsugen ska jag ta nötter eller mörk choklad. För sugen kommer jag att bli. Det vet jag. Jag är ju trots allt inte mer än människa. Snälla ge mig tips på hur ni gör i liknande situationer! Är så trött på dessa svackor.
 


sv: Åh tusen tack, blir så glad! :D

2013-03-24 // 13:03:53

Ta tuggummi istället :) Jag har lyckats hålla mig i tre månader nu :D

2013-03-24 // 14:38:54

- Haha tack! :) Jag har faktiskt inte haft så jättestort sug förrän nu de senaste veckorna (men det är bara för att jag vet att jag får börja äta igen till påsken haha!)

2013-03-24 // 14:44:04

sv: det var supergott, iaf smoothien :D

Härlig blogg du har!! Gillar du att läsa om träning så kika gärna in på min träningskategori! När det gäller sötsug.. jag brukar försöka dricka vatten, äta frukt eller tugga tuggummi. Är det riktigt riktigt illa så ta typ mörk choklad. Förra helgen var det så för mig att jag skulle kunnga kränga ett marabou och jag stod och tittade ner i en godispåse, vilket inte gjorde saken bättre, men jag stod emot och det kändes bra dagen efter liksom :D

2013-03-24 // 15:01:33
» Elin

Sv: Tack! Allt bra idag? :)

2013-03-24 // 15:50:32
» moa

att äta något som inte är så bra någon gång är inte så farligt! det är skillnad om det blir många gånger i veckan. tänk framåt istället för att deppa för att du åt en snickers! :) kör hårt!

2013-03-24 // 16:36:11

Ja, jättegott! :D

Tyvärr har jag inga bra tips, jag brukar också bli jättesötsugen, äta något sött och sen ångra mig så in i helvete. Men man måste komma ihåg att det är okej att äta onyttigt ibland, bara det inte blir en vana! :)

Kram! ♥

2013-03-24 // 17:06:08

Det är bara att kämpa! DU KAN! :D men som några andra skrev, det är inte farligt att unna sig ngt ibland :)

2013-03-24 // 22:06:56

Men hallå, en snickers?Haha herregud är väl inget ;)

sv; Ja visst är det?:D

2013-03-25 // 01:17:34

Ops var inte allt för besviken på dig.
kram

2013-03-25 // 10:07:24

Tugga tuggummi, drick te, borsta tänderna, drick typ cola light.

haha förlåt för att jag "klagar" så här, men kan du typ byta design? vad drygt det låter, men jag kan knappt se texten i kommentarerna. :/ Jättebra blogg du har iaf, läser väldigt ofta :)

2013-04-01 // 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du också en blogg som jag kan kika in på?

Din åsikt:

Trackback