I'M BACK, NOW EVEN STRONGER

Hej på er! Det var ett tag sedan... Har haft en rejält dålig vecka. Har stoppat i mig ett och annat onyttigt och har inte tränat som jag skulle heller. Och hur kul är det att göra inlägg i en träningsblogg då liksom? Inte kul alls. Men nu är det en ny vecka och jag ska hålla igen nu som tusan. Kommer inte kunna träna lika mycket som jag önskar för det är mycket annat jag måste priorietera just nu så därför känns det viktigt att vara stenhård på kosten. Det är svårt men jag vill och ska. Rätt som det är så är sommaren här och jag SKA våga gå runt i bikini då. SKA vara nöjd med mig själv. Lyckades jag gå ner 3kg på mindre än två veckor så kan jag då gå ner ännu mer på två månader. Kämpar ni med mig?!
 
Otroligt inspirerande bild från weheartit


» molz

VI KÄMPAR TILLSAMANS

2013-04-15 // 19:27:06

wooow vilken inspiration :D jag ligger mellan 3 &4 bilden :)

2013-04-16 // 08:09:09
» Elin

Sv: Okej, samma här! :) Hade du en bra start på veckan? :) Kram

2013-04-16 // 11:24:06
» Elin

allt bra?

2013-04-19 // 07:09:42

Grym inspo!

2013-04-26 // 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du också en blogg som jag kan kika in på?

Din åsikt:

Trackback