BRUNCH + DAGENS PASS + VIKTMINSKNING

 
Detta är vad jag åt till frukost/lunch idag innan jag drog iväg till gymmet.
 
Äggröra:
2 ägg
Lite mjölk
 
Smoothie:
1 msk Keso
Hallon/blåbär
1 1/2 dl naturell yoghurt
 
Fruktsallad:
1 banan
1 apelsin
1/2 grapefrukt
1 kiwi
Några mandelbitar + lite kokos
Några msk kesella med hallonsmak.
 
 
På gymmet körde jag cirka 45 min axel/triceps/bröst övningar men var helt tom i fantasin så visste knappt vad jag skulle göra. Bättre än ingenting i alla fall. Slutade även med 10min PW och 15 min löpning. Förövrigt så har jag gått ner 3kg på cirka 1 & 1/2 vecka. Hur stolt?!! Visste aldrig att det kunde gå så snabbt. Dock ser jag ingen skillnad i spegeln ännu men andra säger att dem gör det. Det gäller att ha tålamod!


Men åå vilka bilder! ser riktigt mumsigt ut!

2013-04-02 // 17:55:47
» molz

GOTT!! :D

2013-04-02 // 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du också en blogg som jag kan kika in på?

Din åsikt:

Trackback